Veckan startar segt....

Hej på er!
 
Jag är idag likblek och matt i kroppen efter min promenad igår, så blir en lugn dag för att vila upp mig inför morgondagens resa till Gbg. Egentligen hade jag nog velat vänta med resan tills jag är starkare, men det går inte. För i Juli börjar många gå på semester och då är det kaos i Göteborg och det pallar jag inte med mina kroniska sjukdomar. Jag får helt enkelt bita ihop en aning, men jag lovar natuligtvis att inte pressa mig för hårt. Nu ska jag och Tösen förbereda allt så vi slipper gå upp tidigt imorgonbitti för att packa. kramiz<3
 
Sliten & sömnig:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

2016-06-27 @ 21:07:30
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0