Akut sjuk mitt i natten

Hej på er!
 
Inatt vakna jag av svåra smärtor i magen och kraftig illamående. Det gjorde så ont att jag nästintill ramla ihop i badrummet, därför valde vi att avbok mina behandlingar idag. Då jag inte hade orkat ta mig dit på egenhand och sen vart vi osäkra på varför jag blev så hastigt dålig. Men nu är jag ganska säker på att det inte är nått smittsamt utan bara cystorna som ligger och irriterar, därmed ger svåra smärtor.
 
Jag vet att behandlingarna är viktiga för mig, men att ge sig iväg när man redan mår skit känns inte lönt då det tar längre tid för kroppen att återhämta sig då. Vi boka bara om så jag får dem på Tisdag nästa vecka. Jag har dock blivit beordrad att försöka få i mig vätskerersättning nu när aptiten är påverkad. Bäst att vila sig lite igen eller kanske se någon film med Ezaiaz. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0