Är helgen redan slut??

Hej!
 
Denna helgen har vart helt magisk på många sätt. Dels för att få återhämta mig och bara njuta men även för att få vara nära min familj. Jag har behövt denna resan länge och nu äntligen blev det av. Nu hoppas jag det inte dröjer allt för länge innan jag orkar åka hit igen. Om en stund ska vi äta och packa ut till bilen för att sen åka tillbaka hem till stan. Kommande veckan lär bli rätt lugn för lilla mig bortsett från ett spännande äventyr som jag hoppas kunna bli av med lite tur. Jag känner mig riktigt taggad på att kämpa vidare igen. Jag är ju trots allt en fighter. kramiz<3
 
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen, armar. Smärta i bröstkorgen, slemhosta, trött.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0