Äventyret var magiskt...

Hej!
 
Gården vart väldigt lyckad bortsett från att höfterna och knäna börja strejka rätt tidigt på resan ner. Vi åkte dessutom från regn till solen kan man säga för i Gbg var det riktigt vårväder ute. Så vi njöt även av solens strålar innan vi gav oss in och kolla på alla djuren. Ezaiaz skötte sig otroligt bra under hela resan och även inne på Universeum.
 
Han var aldrig en meter ifrån mig eller barnvagnen, så han hade verkligen tagit åt sig av det jag berätta för honom innan avsresan. Att det är mycket folk i Gbg och då kan man lätt tappa bort Moster om man går iväg på egenhand. Han var helt överlycklig över att vi kom iväg och jag kände också att det var precis det jag behövde för att samla positiv energi trots att jag alltid kraschar och mår riktigt dåligt dagarna efteråt. kramiz<3
 
 
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0