Njuter av paradiset...

Hej på er!

 

Trots den tuffa natten med både nervsmärtor och ryckningar i benen, så har jag faktiskt orkat med en heldel nu under dagen. Jag och Ezaiaz har gått runt åkern här ute och sen har jag vart i skogen och fotat lite. Även fast min ork är väldigt begränsad just nu och att skogpromenaden var som ett maratonlopp så var det faktiskt otroligt skönt att bara få släppa alla tankar för att njuta av nuet.

 

Här ute på ön är det så lätt att koppla av och släppa alla svåra tankar jämför med i stan där jag gråter mig till sömns av oro och ångest. Jag önska jag kunde bo har året runt, men lite svårt med tanke på att det är mer än 3 mil till sjukhuset och någon buss finns int. Man blir därför väldigt låst om man inte har körkort och bil här ute. Denna ö är ändå det som känns mest som mitt hem. En trygg plats där jag kan återhämta mig utan massa krav. Kramiz<3

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
inger

Oh, men Gud vad stark du är. Tänker på alla som klagar på allt. Blir så glad när jag läser om dig och sonen. Bor själv ute i skogen. Skulle aidrig klara att bo mitt i ett samhälle. Krya på dig så gott du kan. Tusen kramar...

Svar: Tack=) Ja, Det är så lugnt och fridfullt på landet. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-03-29 @ 13:37:20
URL: http://lillamystradgardsblogg.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0