Påskafton...

Godmorgon!
 
Jag känner mig fortfarande febrig och matt i kroppen, men tanken är att jag ändå ska försöka komma iväg till syrran. Jag hoppas bara att resan inte blir så jobbig som den lätt kan bli när man är kronisk sjuk. kommer naturligtvis ha med mig vatten och mediciner ifall det skulle behövas på vägen.
 
Dessutom är tanken att byta ut pojken till stora tösen, så det blir ännu en vecka med barn i huset. Så får helt enkelt se vad kommande vecka lär erbjuda, men en sak som är klar är att de blir några sjukhusbesök för lilla mig. Jag är en fighter som ska vinna detta krig! kramiz<3
 
Glad påsk på er alla där ute!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0