Sjukhusvistelse...

Tjoo!
 
Jag kom nyligen hem från mitt sjukhusbesök som idag faktiskt gick väldigt bra. Hon lyssna på det jag tog upp och hon skulle fixa så morfinliknande skrivs ut mot de kraftiga smärtorna. Dessutom lova hon att läkaren skulle höra av sig angående min yrsel och allmäna försämring. Men med tanke på vad dem lovat tidigare är jag tveksam till att dem lär hålla detta.
 
Om en stund ska jag försöka sova lite för jag känner mig riktigt matt i kroppen efter resan till behandlingen. Det tar extremt mycket energi att åka iväg någonstans så man känner sig helt slut när man väl kommer hem igen. Nu blir det sängläge för lilla mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0