Snabb kontroll på sjukhusbesök

Goddag!
 
Då är man påväg till sjukhuset för att kolla blodtrycket. Detta trots att sköterskan sa att de inte gör något åt det om de är lågt. Så egentligen känns det onödigt att ens åka dit och kolla det, då jag vet att de är lågt. Men lika bra att få det gjort, dessutom får dem se hur illa jag faktiskt mår.
 
Min helg blir i övrigt ganska lugn,vilket behövs nu när jag mår som jag gör. Jag hoppas dock orka pärla lite så jag får annat att tänka på. Då all motgång senaste tiden har börjat tära rejält på mig. Tur jag är en fighter som vägrar ge upp! kramiz<3
 
Utan denna älskade stol hade jag inte kunnat gjort nått:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0