Då var helvetet här igen....

Tjoo!
 
Den höga feber håller sig kvar och smärtor i bröstkorgen blir bara värre, så att försöka djupandas går inte. Slemhostan tycks inte heller vilja ge med sig. Men jag har iallafall fått i mig näring, vilket är ett litet framsteg. Ikväll blir det att försöka se lite på Eurovision song contest finalen om nu kroppen klarar det annars blir det nog mest sängläge för så mycket annat orkar jag ju inte.
 
Jag vill bara slippa alla dessa uppreppade infektioner och inflammationer som gör mig ännu svagare i kroppen än vad jag redan är pga mina svåra kroniska sjukdomar. Nu får vi hålla tummarna för att min febern och smärtan försvinner snarast så jag kan få komma hem till ön nästa vecka. kramiz<3
 
En bild tagen för ett par dagar sen, men det är såhär mitt liv ser ut nu:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0