Fyller på med glädje....

Tjo på er!

 

Idag har jag spenderat några timmar med syrran och eza. Jag kände att jag behövde få lite sällskap för att få ljus i tillvaron nu när jag har det såpass kämpigt. Det sker fler motgångar än framgångar just nu och det tar hårt på en. Så varje dag som denna försöker jag njuta av.

 

Jag hade egentligen tänkt ha inlägg om mina sjukdomar hela denna veckan. Men har tyvärr inte energi för att göra såpass avancerade inlägg flera dagar i sträck detta år utan de inläggen kommer istället upp då och då på bloggen. Imorgon är tanken att få upp ett litet inlägg om ME/CFS & Fibromyalgi, då det imorgon är internationella dagen för dessa två plågsamma sjukdomar. kramiz<3

 

Vad vore jag utan mina hjältar?! Förmodligen ingenting...

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0