En oändlig saknad!

Till min Gud där uppe<3

 

Sju långa år har nu gått sen du lämna vår jord morfar. Du sa till mig "var inte rädd", men det är precis det jag är. Jag är rädd för att förlora kampen. Saknar dig nått enormt och önska inget annat än att få tillbaka dig. Jag behöver dig här! kramiz<3

 

Det finns så mycket jag vill säga dig.

Du finns alltid nära och visar mig vägen.

Styrkan du hade har jag fått.

Ditt leende är nått som jag aldrig kommer glömma.

Du är min andra halva och det är jag tacksam för.

 

Jag älskar dig min Gud morfar.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Amanda Jona [SPONTAN]

Kram! <3

2016-11-22 @ 23:11:30
URL: http://spontan.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0