Kroppen säger ifrån...

Hej!
 
Infektionen har verkligen fått min kropp ur balans. Orkar knappt sitta upp för jag är så yr och trött, men förhoppningsvis blir det bättre om ett par dagar. Nu när jag är sängliggandes igen kommer även ångesten som ett isberg mot en. Jag vill inte sova bort dagarna även om jag vet att min kropp behöver den vilan just nu.
 
Nu ska jag lyssna på Viktor frisk och Ida wargs podd "Den friska wargen" och försöka äta lite middag innan jag behöver sova en stund igen. Jag vill inte förstöra nattsömnen så måste göra mitt bästa för att klara mig hålla vaken sen efter 17:00 och det kommer inte bli lätt! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0