Missat att min bok är signerad!

Tjo!
 
Senaste veckan har ju vart lite av kaos för mig. Men hur kunde jag missa att Therese Lindgrens bok jag fick hem för 1½ vecka sen är SIGNERAD. Ja, ja Bättre sent än aldrig! Överlycklig blev jag iallafall när jag igårkväll upptäckte det.
 
Jag får skylla på syndimman som gjort mig extremt vimsig senaste tiden och eftersom jag inte får behandlingen längre kommer det ju inte bli bättre. Det är bara att kämpa på och idag ska jag försöka läsa något kapitel innan jag återigen kommer behöva sova. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Vilken trevlig överraskning. Kram

Svar: Jaa det kan man verkligen säga att det blev=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-19 @ 17:16:18
URL: http://mittlivmedme.blogg.se
Beatrice Jakobsson - Fotograf

Boken är så bra! :)

Svar: Ja visst är den😊. Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-11-20 @ 21:17:46
URL: http://beattriicee.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0