Paketöppning och framsteg!...

Hej på er!
 
Jag mår något bättre idag även om slemhostan är lite jobbig nu när jag är nyvaken. Så får inhalera och försöka få upp de mesta av slemmet så jag kan andas ordentligt innan det är dags att ta sig an dagens utmaningar. Det känns otroligt skönt att febern är borta iallafall.
 
Det som står på schemat idag är att packa upp alla paket som kommit senaste veckan. Vissa av dem är hemliga julklappar som jag ska försöka slå in lite fint. Om jag nu lyckas med det annars får jag be pappa om hjälp imorgonkväll. Lika bra att sätta igång innan kroppen behöver vila igen. kramiz<3
 
Här är två av paketen som kommit under veckan som inte är julklappar utan till mig själv!
 
Ett av paket innehöll Therese Lindgrens bok:
 
En fullproppat paket från apoteket:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Märta

Oj vad kul med paket! Therese Lindgrens bok skulle jag också vilja ha :-)

Svar: Ja, känns jätte kul med lite belöningar till sig själv när man tagit sig igenom en motgång. Perfekt att önska sig i julklapp och den finns ju även i ljudbok. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-11 @ 14:27:28
URL: http://martas.blogg.se
Felicia

Vill också läsa Therese Lindgrens bok :)

Svar: Hoppas du får tag på en bok annars finns den som ljudbok om man hellre vill lyssna på den. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-11-11 @ 14:38:39
URL: http://nouw.com/ffeliciaholmgren


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0