Skapa kväll med Play doh...

Hej!
 
Igår kväll kände jag bara för att ta fram lite play doh (leklera) till mig och Wiirah. Dels för jag ville koppla bort alla svåra smärtor som förvärrats senaste dagarna, men också för jag saknat att kunna skapa saker. Det var bara att plocka fram vaxduken och lite redskap så kunde man börja forma leran till det första dök upp i huvudet.
 
Jag älskar att vara kretativ, det är dock inte alltid så lätt när man lider av svåra smärtor och skakningar. Men lera fungera hyfsat bra bortsett från att bröstkorgen börja verka efter ca 30 min. Jag kommer absolut göra detta fler gånger när jag känner mig nere pga smärtorna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0