Två favoritpoddar Del 1

Hej på er!
 
Nu när kampen är extra kämpig försöker jag göra mitt bästa för att hålla gnistan uppe även i sängläge. Så förutom våra fantastiska svenska Youtubers som dagligen underhåller mig med sina videos, har jag även börjat fastnat för att lyssna på podcast innan jag somnar. Tänkte därför nämna två stycken som jag hittills älskar att lyssna på och har ni några tips får ni gärna kommentera dem har nedanför. kramiz<3
 
Josefin och Vanja:
Dessa två tjejer brinner för att peppa sina lyssnare till att skapa sig en vardag full av kärlek och hur man håller gnistan i sina mål.
 
Den Friska Wargen:
Dessa två härliga peroner pratar om allt möjligt som hänt i veckan. Deras röster är så behagliga att lyssna på innan man somnar. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0