100% vaken med svenska youtubers

Goddag!
 
Inatt sov jag riktigt dåligt pga smärtorna, men jag hade iallafall fyra youtubers som sällskap 21:00-03:00. Det var nämligen "100% vaken höstlov". Där 4 utvalda svenska youtubers stängs in i ett rum där bland annat vi tittare styr vad de ska svara på för frågor och vad för utmaningar som ska göras. Denna gång var det Jimmie star, Daniel H, Felicia bergström och Bea från "beas liv".
 
Ni som missade nattens sändning kan se den nu i efterhand på både Youtube och SVTplay. Vilket jag tycker är jätte bra för jag själv missa nämligen 2 timmar av sändningen, då jag försökte duscha för att dämpa smärtorna. kramiz<3
 
Sök på 100% vaken på SVTplay eller tryck på bilden så komemr ni direkt dit:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Matilda

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen :) Kraam!

2016-10-31 @ 14:00:26
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0