Fredagskvällen var lyckad<3

Hej på er!
 
Gårdagens kväll var en av de härligaste jag haft på länge. Det finns inget bättre än att få vara med min Bästis som  jag känt sen innan jag blev sjuk. Vi har dessutom många fina barndomsminnen tillsammans som jag ofta ser tillbaka på när jag känner mig nere. Jag är enormt glad över att ha en sådan fin vän vid min sida i kampen.
 
Idag blir det lite av varje för först ska jag träffa min kompis Ellen och därefter blir det nog att koppla upp sig på TENS-apparaten ett par timmar. För jag är rätt smärtpåverkad nu när kylan kommit hit för att stanna, så det brukar få bli TENS flera gånger per dygn nu under hösten. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0