Krigarprinsessan vann!

Goddag på er!
 
Läkarbesöket igår gick relativt bra och inte för att vi kom fram till nått vettigt kring behandlingen utan han tog äntligen tag i det här med min svåra akne som sprider sig mer och mer. Jag ska äntligen få en kallelse till hudmottagningen. Men eftersom det strulat med vården tidigare kunde jag inte hålla mig från att sucka med orden "jaha, då tar det ca 3 månader att få en tid dit" och läkaren svarar med ett skratt "nej väntelistorna är kortare än så" Men han förstod nog att jag syfta på hans egna misstag om att inte höra av sig trots löfte.
 
Vårdcentralen fick sig alltså en rejälv läxa av chefen efter mitt samtal till henne! Det lönar sig inte att bråka med en krigarprinsessa som mig helt enkelt! Hur mycket dem än vill förstöra mig lär jag inte låta dem krossa mig! kramiz<3
 
Aldrig vart så lättad efter ett vc besök som på vägen hem igår<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0