Nätpåse i pärlor<3

Tja på er!
 
Mitt pysselprojekt att pärla en "nätpåse" är nu avklarat. Jag har precis flätat ett snöre för att kunna stänga påsen. Nu ska den på plats i bokhyllan och jag är mer än nöjd trots att det tar sin tid att göra en sådan här påse. Tanken är att försöka hinna göra en till innan mamma ska firas kommande helg.
 
Jag mår faktiskt något sämre idag, då jag återigen haft en kämpigt natt med värk. Men ska försöka hålla humöret uppe resten av dagen. Så får vi hoppas kommande natten blir bättre. För i veckan vill jag verkligen försöka komma till leksaksaffären för att inhandla mitt efterlängade pussel. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Så fin :)

Svar: Tack så mkt😊 kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-10-16 @ 19:37:21
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Nilla

Klart du ska vara nöjd. Den är jättefin 💖

Svar: Tack så mkt=) kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-10-17 @ 10:47:58
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0