Stelhet efter nattens sömn...

Hej på er!
 
Jag känner mig idag lika stel som en pinne. Vilket gör att jag knappt kan röra huvudet eller ens armarna medans jag försöker blogga detta inlägg. Måste ha legat och spänt mig i natt av någon anledning och misstankarna lutar åt mardrömmar. Jag var ju febrig igår och då brukar jag få mardrömmar under natten.
 
Tyvärr har jag inget badkar annars hade ett varmt bad vart underbart just nu och förmodligen hade det även mjukat upp min kropp väldigt bra. Men jag får nöja mig med att duscha varmt och be mamma massera mig efteråt. Dock är inte massage det mest lämpliga när man nyligen haft feber. I mitt fall är det ett måste om jag ska klara av denna dag, så jag får bryta den regeln en aning. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0