Syster & guddotter dag<3

Tjo på er!
 
Gårdagen med syrran och Pocahontaz-melody var helt underbar. Jag har saknat dem jätte mycket dessa veckor, så det var roligt att de kunde komma hit en sväng. Det blev bland annat en snabb lunch på stan innan vi drog igång shoppingturen och ja det blev endel viktiga inköp även denna gång. Kvällen avslutades med lite myspys i kyrkans hus med andra härliga personer som har en viktig betydelse i mitt liv. Jag är extremt tacksam över att ha så många fina människor omkring mig som fyller mitt liv med glädje och ljus. kramiz<3
 
En busig lite fröken<3
 
Som tillslut somna<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så mysigt :)

2016-10-13 @ 15:20:29
URL: http://www.saramadeleine.se
Nilla

Åh så mysigt 💖

Svar: Barn är underbara💕 kramiz
♥JèÑnIèY♥

2016-10-13 @ 22:17:49
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0