Vardagen är en ständig kamp...

Hej på er!
 
Ännu en dag är här och kroppen mår fortfarande inget vidare. Jag har inte bara slemhosta utan även svåra nersvsmärtor i armar och ben. Förhoppningsvis släpper det om ett par dagar annars får jag försöka hålla ut till läkarbesöket på onsdag. Men det går riktigt tungt i kampen just nu för jag är helt slutkörd så fort jag vaknar på morgonen.
 
Nu ska jag inhalera och göra alla hostövningar för att försöka få upp slemmet så jag kan andas utan problem. Sen blir det att plocka fram lite pärlor för att pyssla framför tv. Jag har vart sugen på att göra lite "nätpåsar" för att få undan alla hårprodukter från bokhyllan. Så det får nog bli helgens/kommande veckans projekt. kramiz<3
 
Kroppen strejkar:
 
Behöver göra minst 3 st sådana här:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Natalia

Kramar!

Svar: Kramiz 💕
♥JèÑnIèY♥

2016-10-15 @ 10:07:04
URL: http://nouw.com/nattis


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0