Vardagssysslor är en utmaning...

Hej på er!
 
 Senaste tiden har jag funderat mycket kring min vardag som gör att enkla vardagssysslor oftast blir enorm utmaning. Idag byte jag t.ex sängkläder och det tog över 2 timmar innan jag hade slutfört den uppgiften. Jag får nämligen mjölksyrekänsla i kroppen väldigt fort så jag måste vila flera gånger för att samla ny energi. Detta gör att jag brukar få dela in i alla sysslor i 1-3 steg med vila emellan för att undvika bakslag.
 
Min mamma hjälper visserligen gärna till med de flesta av sysslorna. Men för mig är det viktigt att faktiskt få försöka klara mig på egenhand så gott det går och för det mesta lyckas jag väldigt bra. Fast det kan ta timmar eller till och med dygn att slutföra kämpiga vardagssysslor som städning och vika tvätt. så det krävs bra planering. Nu ska jag bädda ner mig i soffan med TENS-apparaten och bara ta det lugnt. kramiz<3
 
TENS-apparat är mitt guld efter varagssysslorna är gjorda:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0