Youtube favoriter del 2

Hej på er!

 

Jag har nu tänkt presentera två nya youtube favoriter som fyller mitt liv med glädje och kärlek. Båda är svensktalande och som mesta dels gör vanliga videos men också gör grymt härliga vloggar (videobloggar). Klicka på bilden för att komma till deras kanaler!  Ni kanske har några favoriter på youtube kommentera gärna dem här nedan så kan vi tipsa varann. Kramiz<3

 

 

Amir Akrouti:

Denna underbara kille sprider enormt mycket glädje i sina videos. Han gör allt från skönhetvideos till spelvideos på The sims 4. Han gör ett grymt bra jobb helt enkelt och det finaste av allt med Amir är att han vågar vara sig själv! Något jag önska fler skulle våga.

 
 

Familjen Wikström Malmqvist:

Denna härliga familj bestående av pappa Niklas, mamma Vanja och deras son Iggy. Jag har följt denna familj sen man fick följa vanjas graviditet på "Gravid vecka för vecka". Dem gör nu mera mysiga vloggar kring familjelivet och ibland slinker det även in matlagningsvideos på maträtter som oftast går snabbt att tilllaga. Perfekt för föräldrar som vill lyxa till det men inte har tiden att göra något avancerat.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0