Det går tungt i kampen nu....

Goddag på er!
 
Idag är kroppen alldeles för matt för att orka hålla sig uppe. Jag får helt enkelt ta det lugn fram tills behandling på Onsdag. För nu när jag inte fått behandling på länge, så klarar inte kroppen att återhämta sig lika bra. Jag har därmed ingen energi att få saker gjorda trots att jag har en lista på saker som måste ordnas här hemma.
 
Vi får hålla tummarna för att behandlingen kommer göra mig stark igen även om det troligen kommer ta lång tid innan kroppen återhämta sig helt efter dessa veckor med infektioner. Jag är en fighter som ska klara mig igenom detta! kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
matilda ♥

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen. Kraam!​

2016-09-05 @ 16:30:48
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0