En rejäl känga för dem...

Goddag på er!
 
Imorse tog jag mig i kragen att ställa vårdcentralen mot väggen. Första samtalet blev till sköterskan och fråga varför läkaren inte skickat brevet och mycket riktigt inte ens den lätta uppgiften klara han. Jag bad om att få en direkt tid till honom, men får ännu en gång en telefontid som han inte lär höra av sig på.
 
Efter det samtalet blev det ett snack med chefen och hon blev extremt tyst när jag berättar hur det allt har gått till och ärligt så blev hon ännu mer förvånad hur rörigt alla journalanteckningarna var. Det var nog en rejäl känga för henne att det är stora brister i kommunikationen. Där fick dom så de teg rent ordagrant! Nu ska jag vila för det blev ingen sömn inatt pga svåra nervsmärtor. kramiz<3
 
Jag är en krigarprinsessa som förtjänar belöning nu!<3
 
Dags att belöna mig med att ta hand om kroppen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Angelica

Hoppas de skärper sig nu när du påpekat hur dåligt de skött allt på sistone! :/

Svar: Ja, det får vi hoppas! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-28 @ 16:04:52
URL: http://lillglimt.blogg.se/
Catarina

SV: Tack! Fint! Jag lägger in en länk direkt. Tar en bild från din blogg att använda till länken. Går det bra? Eller vill du att jag använder en speciellt bild?

Svar: Det går bra att ta profilbilden eller headern. kramiz=)
♥JèÑnIèY♥

2016-09-28 @ 17:15:16
URL: http://nouw.com/catarinas
Ida

Bra att du ringde :)

Svar: Ja det känns viktigt att göra en anmälan innan dem tar dö på någon för sina brister. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-29 @ 11:18:21
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0