Jag kämpar tappert på....

Tjo på er!
 
Nu har det gått snart 7 veckor utan behandling och kroppen mår inte alls bra. Både syndimman och yrseln börjar bli allt kraftigare. Jag kunde inte ens sitta upp igår utan att de svarta för ögonen på mig. Jätte obehagligt, men som tur var mamma hemma och pyssla om mig fram tills att jag somna inatt.
 
Mina dagar kommer därför bli lugna nu fram tills det vänder, om det nu någonsin lär vända för det ser inte så ljust ut när det kommer till behandling. Då läkaren fortfarande inte skrivit ut rätt recept trots att sköterskorna legat på att han måste ta tag i det. Nu ska jag vila en stund innan kroppen kollapsar och sen blir det nog att öppna lite belöningar. kramiz<3
 
En av mina favorit låtar när det går tungt i kampen<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Du är en riktigt kämpe, jag läser varje inlägg du lägger upp. Jag tänker på dig ska du veta 😊!

Svar: Tack vännen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-08 @ 19:58:58
URL: http://www.nouw.com/skrivochvarglad


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0