Nya tag i kampen<3

Goddag!
 
Gårdagen var något av de jobbigast på länge, men jag klara den. Mot slutet av dagen var jag mest lycklig och glad över att jag faktiskt har så många runt om mig som älskar och vill mig väl. Jag känner mig idag stark mentalt och viljan till att klara detta elände har växt sig ännu starkare.
 
Idag skulle jag egentligen till min samtalskontakt men eftersom jag inte har fullt förtroende till henne, valde jag att avboka den tiden tills jag tagit beslut om jag ska byta vårdcentral igen eller inte. Däremot ska jag till min nya tandläkare och jag är lite nervös då jag har svårt att bara borsta tänderna utan att jag nästan kräkas. Vet inte alls varför mina kräkreflexer blivit så, men jag hoppas det försvinner med tiden för det är rätt jobbigt. Kramiz<3
 
Det finns ljus i mörkret, håll bara ut så kommer det<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0