Positivt besked om behandlingen...

Tjo på er!
 
Igår kom det efterlängtade beskedet från läkaren om att jag ska få fortsätta behandlingen fast med en annan sort. Då jag fick allergisk reaktion av den tidigare medicinen våga dem inte ge mig den på nytt utan vi ska prova en annan istället och se om jag klarar den bättre. Så vi får helt enkelt hålla tummarna att jag inte får allergisk reaktion av den också för då blir det problem!
 
Jag fick en tid nästa vecka, så det är ett par dagar kvar att ta sig igenom innnan jag kan återfå full styrka. Men jag är en fighter som kommer klarar det tillslut. Idag blir det att packa lite inför helgen annars blir det mest att ta det lugn då jag fortfarande känner mig för svag för att orka pyssla. kramiz<3
 
Bästa med hösten är att man kan tända ljus och se på serie utan ångest:
 
Min älskade mysfilt när jag är dålig<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Hoppas du inte är allergisk mot den oxå :(

2016-09-01 @ 19:52:23
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson
Anonym

Vad är det för medicin du får?

Svar: Ska prova Mekobalamin injektion istället för Behepan som jag fick allergisk reaktion på. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-03 @ 19:11:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0