Pyssellådorna har vart framme...

Hej!
 
Igår vart jag lite trött men ändå taggad på att få ta fram alla pärlor för att göra lite smycken. Det blev ett armband och en nyckelring sen var jag helt urpumpad på energi. Jag är inte speciellt nöjd med smyckerna men för att vara första gången på över ett år ska jag vara stolt. Det är inte ofta nu mer jag orkar pyssla just för att det tar så mycket energi från mitt lager som inte ens är halv fullt när dagen startar.
 
Idag är tyvärr både febern och slemhostan tillbaka, så känner mig rätt utslagen. Men jag ska försöka inhalera med min "Aerosure" och hoppas slemmet blir lättare att hosta upp. I övrigt blir denna dag lugn för lilla mig. Allt för att jag ska ladda batterierna inför den kommande veckan som också lär bli en tuff utmaning för kroppen. kramiz<3
 

Nyckelringen:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0