Serie-favoriter<3

Hej på er!
 
Den senaste tiden har jag fått upp ögonen för allt fler serie på både Netflix & Viaplay. Jag har nu valt ut 2 av dessa serier för att betygsätta mellan 1-5 blommor. Har ni tips på likande serie får ni gärna kommentera dem. Kramiz<3
 
Orange is the new black:Piper Chapman döms till 15 månaders fängelse för ett brott hon begick som ung. Men livet i kvinnofängelset blir inte riktigt vad hon hade tänkt sig. Istället ställs hon inför svåra beslut där vänner kan bli fiender och fiender kan bli vänner. Kommer hon kunna hålla sig borta från att begå ännu fler brott.
 
Mitt betyg:
 
 
 
House:
Är en serie som handlar om Dr Gregory House och hans team som behandlar patienter med alla möjliga symtom och sjukdomar. Ibland dyker även peronliga problem upp som ställer till det rejält för dr house. Kan man fokusera på jobbet med personliga problem man helst bara vill dölja. Denna serien har jag tittat på i omgångar.
 
Betyg:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
sandra

orange is the new black är bra!

Svar: Jag var skeptisk till den serien i början men nu kan jag inte sluta titta på den. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-20 @ 13:42:14
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Tilda Barkselius

OITNB är otroligt bra!!

2016-09-20 @ 19:55:39
URL: http://tilda.vione.co


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0