Vad tycker ni om Hösten?

Hej på er!
 
Nu känns det verkligen som hösten kommit hit för att stanna.  Men det finns nått fint med hösten också precis som med alla andra årstider vi har. Jag älskar till exempel att se löven skifta färg och på många av våra träd syns det faktiskt ganska tydligt. Sen är det rätt mysigt att få tända ljus och ligga nerbäddad med en gosig filt över sig utan att behöva känna stress över att man måste ta vara på värmen.
 
Jag kan helt enkelt koppla av på ett annat sätt än på sommaren. Önska verkligen jag hade en riktig kamera nu istället för en kass mobilkamera. Men tanken är att jag ska köpa en bra kamera inom närmsta tiden, så kvaliten på bilderna till bloggen ska bli bättre. Kramiz<3
 
Kommentera gärna vad ni tycker om hösten<3
 
 
Godaste tomaterna som nu mognar dag för dag<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0