Veckan på ön är slut...

Tjo!
 
Idag mår jag faktiskt lite bättre i kroppen även om feber och hostan hänger sig kvar. Jag har lite dåligt samvete över att denna veckan på ön inte blev som jag hade hoppats på. Men jag har iallafall försökt njuta av lugnet och framför allt spenderat tid med pojken.
 
Idag åker vi hem till stan igen för imorgon måste jag ringa vårdcentralen ännu en gång angående läkaren och alla dess brister. Det känns skit att behöva ta denna strid varje vecka, men förhoppningsvis blir det sista gången. Jag försöker vara stark trots all motgång! kramiz<3
Kroppstatus: Nervsmärtor i benen & armar, huvudvärk, slemhosta, feber, matt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Hoppas du haft en bra dag :)

Svar: Tack hoppas du också haft det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2016-09-22 @ 19:48:30
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0