Älskar att njuta av naturen...

Hej på er!
 
En ny dag är här och det känns fantastiskt härligt. Idag har jag tänk ta mig ut i naturen en sväng och bara njuta. Dock lär jag nog inte gå så långt för har lite hjärtklappning så ska inte anstränga mig allt för mycket. Jag trivs så bra här ute på ön att min sömn har vart kanon nu när man inte haft grannar som städar dygnet runt.
 
Min dröm har alltid vart att få bo här, men det är inte så lätt när man är beroende av sjukvård och apoteket (då man inte får narkotikaklassade mediciner hemskickade via posten) och det blir inte lättare om man ej har körkort. Det får förbli en dröm som kanske uppfylls om jag skulle bli frisk igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queenie

Hoppas du haft en bra lördag :D

Svar: Jodå haft en helt underbar Lördag. Hoppas du har en fin helg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-01 @ 17:25:21
URL: http://thequeenie.se
Anonym

Så härligt väder :)

Svar: Det var molnigt ett tag men helt plötsligt kom solen fram. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-02 @ 10:14:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0