Biobesök på schemat trots värk...

Hej!
 
Ännu en dag är här och trots en dålig natt sömn känns det som dagen lär bli relativt bra ändå. För inte nog med att solen återigen skiner, så ska jag och TT på Bio i eftermiddag. Det kommer bli smurfarna, då både jag och tösen kände att det var den barnfilm som föll oss i smaken bäst.
 
Jag har rätt svåra nervsmärtor just nu, så det är tufft att ta sig igenom dagarna utan allt för mycket tårar. Men jag gör mitt bästa för jag vill verklige ta vara på de ljusa stunderna. Jag får kämpa på och snart åker jag till ön igen och kan återhämta mig. kramiz<3
 
En bild från gårdagens utflykt:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Linda

Mysigt med bio :-)

Svar: Ja det var en perfekt liten utflykt. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-11 @ 17:13:27
URL: http://lindaviktoria.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0