Febrig fighter som kämpar på...

Goddag!
 
Jag hoppas verkligen ni mår bättre än vad jag gör idag för igår kväll slog febern till igen mot mig och nu är jag  ännu mer påverkad av febern tyvärr. Jag hoppas dock den försvinner fort denna gång, så inte hela påskhelgen blir förstörd. Jag har som sagt sett framemot denna helg även om vi inte kommer fira påsken speciellt mycket.
 
Min dag idag blir relativ lugn och kommer nog mest ligga nerbäddad i sängen framför någon film eller serie. Känner mig alldeles för sliten för att orka ta mig ut idag även om jag hade velat ut en sväng och se hur björkarna ser ut. Men får vänta med det tills jag är ute på ön där jag har lite närmare till skogen och naturen. kramiz<3
 
Försöker hålla humöret uppe:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

💖💖💖

2017-04-12 @ 18:39:50
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0