Nu bär det av mot Gbg...

Godmorgon på er!
 
Jag är uppe före klockan 12 trots att illameåndet inte vill samarbeta så känns det väldigt skönt att ha kommit upp i tid för en gång skull. Nu är det inte många timmar kvar innan det bär av mot Göteborg och det ska bli otroligt roligt att komma iväg på nått även om jag vet att det kommer bli tufft för kroppen att anstränga sig. Jag har iallafall valt att åka snabbtåg idag för att ha en bokad sittplats på tåget, så jag i lugn och ro ska kunna vila mig. Nu är det dags att göra sig klar för att åka. kramiz<3
 
kroppstatus: Nervsmärtor, illameånde, inflammation i revbensbrosken, trött, syndimma. GLAD!
 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ida

Kul och åka till Gbg :)

Du har väl inte missat min veckans blogg tävling? :)

2017-04-05 @ 18:36:39
URL: http://nouw.com/iidaeiinarsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0