Påskafton blir en lugn dag...

Glad påsk på er!
 
Mitt påskfirande lär bli relativt lugnt, då jag forfarande är lite små hängig av febern. Jag har dock inte så jätte ont i kroppen just nu. Vilket känns bra för då kanske jag orkar gå ut i friska luften en stund innan solen försvinner för dagen.
 
Jag blev faktiskt otroligt lycklig över att få vakna upp till att solen sken in igenom fönstret idag. Var livrädd att det skulle vara snö ute. Tack o lov hade vi inte den oturen för en gång skull. Så får passa på att njuta till max nu även om det bara är 5 grader ute. kramiz<3
 
Vad är era planer för denna dag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
The Queens Diary

Glad Påsk fina du! <3

Svar: Tack. Hoppas du haft en fin påskhelg. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-04-15 @ 20:07:33
URL: http://thequeenie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0