Tösen visa mod...

Tjo!
 
Idag är det lite sämre väder ute tyvärr, men jag tror nog naturen behövde få sig lite vatten nu när det vart strålande sol i flera dagar. Jag och Trixiebelle har ändå bara tänkt gå till biblioteket och låna lite lättlästa böcker. Det känns som en perfekt dag att vila upp sig inför slutet av veckan.
 
Jag mår la inte super bra men eftersom mamma mår sämre får jag försöka bita ihop. Det var faktiskt tösen som var duktig och väckte mig när hon kände att nått var fel med mormor som grät hysteriskt pga svår huvudvärk som oftast brukar vara tecken på krampanfall. Tösen gjorde därmed precis vad hon skall göra när det inträffar. Så bra jobbat TT. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mirre - Sweetwords

Tack snälla vad rar du är, samt så duktig tösen är,

2017-04-10 @ 18:58:06
URL: http://sweetwords.se
Matilda

Heej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg, så in och kika om det blev du! Om inte, var gärna med igen (: Kraam!

2017-04-11 @ 10:15:29
URL: http://nouw.com/matildardn


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0