Vila upp mig för kroppens skull...

Tjo!
 
Gårdagen var en enorm plåga och jag fick inget gjort då huvudvärken blev för mycket. Idag mår jag tack och lov lite bättre i huvudet även om förkylningen fortfarande sitter i. Det kan ju fortfarande vända till det sämre igen, så jag vågar inte riktigt fira än. Men det känns ändå bra att de värsta dagarna tycks vara över dvs då man har ont i halsen för nu har jag bara slemhosta och de kvar.
 
Idag står det film/serie mys på schemat allt för att kroppen ska få vila sig stark igen. Jag skulle behöva duscha också, men får se om jag klarar det eller om jag får vänta med det ännu en dag. Jag ska försöka komma ut en stund för att få lite frisk luft. Det blir ju lite instängt att ligga i sängen hela dagarna. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0