En sista utflykt med barnen...

Goddag!
 
Jag fick ett otroligt fint avslut igår på min vistelse hos syrran. Jag tog med 4 av 6 barnen till lekplatsen och dem njöt allt av att få vara med moster. Vi passa på att ta vara på det vackra vädret helt enkelt. Pappa kom och hämta hem mig sent igårkväll och det var rätt vemodigt att lämna syrran. Samtidigt behöver jag vila mig nu ett tag framöver och få tillbaka lite rutiner.
 
Jag hoppas dock det inte dröjer allt för länge innan jag kan åka till syrran igen. Visst jag blir totalt utpumpad, men det är så roligt att få vara nära dem som verkligen uppskattar en trots sina sjukdomar. Dem är mina små superhjältar som behövs för att jag dagligen ska orka besegra mina hinder. kramiz<3
 
 Wiirah och P-M:
 
Fruktstund:
 
P-M älskar att gunga:
 
Zac försöker gunga själv lite:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad mysigt :D <3

Svar: <3
♥JèÑnIèY♥

2017-08-16 @ 23:35:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0