♥Årsresumé av 2017♥

Mitt 2017 har vart ett blandat år
 
Detta år börja nu lida mot sitt slut och kanske tur de för det har vart riktigt kämpigt senaste veckorna. Speciellt när aptiten börja försvinna och kroppen börja strejka allt mer.
 
Men jag har även haft fina stunder detta år och några av dem kommer jag nämna här nere. Jag har även bockat av en del mål i år som belöning för mitt kämpande med behandlingen jag gick på fram till 24 Augusti. kramiz<3
 
 

Januari: Träffa min vän J efter år av chattande.

 

 

Februari: Jag fick känna på hur det var att ha husdjur dygnet runt. Fick även hem mina efterlängtade färgpennor Derwent coloursoft.

 

 

Mars: Var på min första standupshow "Jag är gud-Marika Carlsson" med V.i.p gänget.

 

 

April: Var i Gbg på Leva och fungera mässan med J. Sen får vi inte glömma att lilla Phoenix föddes.

 

 

Maj: Träffa mina gammelfastrar och det var så mysigt. Fått så mycket svar sen den dagen.

 

 

Juni: Min älskade Bästis tog studenten. Var hos syrran och tog beslut om att åkte på läger innan min födelsedag.

 

 

Juli: Jag njöt som vanligt av livet på paradis ön där vi har hus.

 

 

Augusti: Var ännu en gång i Västerås och denna gång övernatta vi strax utanför. Dessutom tog jag min sista kur av behandlingen.

 

 

September: Köpte nya glasögon, något som skulle ta veckor att vänja sig vid.

 

 

Oktober: Jag och TT åkte till Universeum.

 

 

November: Fira farsdag med far och dotter dag i bowlinghallen och gav honom sin present.

 

 

December: Jag och mamma fick en magisk kväll på Christmas Night. Invistera i en systemkamera jag nu håller på att lära mig.

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0