Bakslag efter utflykten igår...

Goddag!
 
Jag hade en super trevlig eftermiddag/kväll på V.i.p igår, men det känns i kroppen idag att jag var i väg. Kroppen både skakar och gör ont. Sen är jag väldigt vimsig och rösten är som bortblåst. Så fort jag fått i mig mitt "frukostmål" och medicinerna ska jag bädda ner mig igen för att försöka sova en stund till. Jag hoppas på så sätt att kroppen mår lite bättre mot kvällen så jag klarar av att äta middag annars får det bli näringsdrycker.
 
Igår när jag kom ut hade det snöat lite, sen kom ösregnet och allt försvann. Jag älskar snö då det ljusar upp lite jämför med det trista regnet. Får hoppas snön kommer på nytt snart, så man kan vakna upp till ljus och inte mörker. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0