Behöver era tips på bra systemkamera!

Hej underbara ni!
 
Jag behöver er hjälp med en sak!
 
Det är nämligen så att jag är på jakt efter en bra systemkamera som inte kostar allt för mycket max 6000kr. Jag har mest tänkt ha den till att fota mina minnen/äventyr och till bloggen såklart. Men då jag inte kan något om dagens kameror behöver jag er hjälp om vilken modell/märke som vore mest lämpligt.
 
Berätta gärna vad ni har för kamera och vad ni tycker om den?! Och om det är något speciellt jag bör tänka på innan mitt köp?! Ganska vilse i kameradjungeln just nu så vore tacksam för alla tips jag kan få. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Tess

Jag har en Canon EOS 600D och är väldigt nöjd med den!

Svar: Härligt och höra:) Ska absolut läsa på lite om den. Är den lättanvänd? kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-17 @ 15:24:48
URL: http://highlandertess.blogg.se
Tess

Svar: Den har både lätta kontroller och lite mer avancerade när man lärt sig mer. Lätt att byta objektiv oxå :-)

Svar: Okej=) Det blir nog en Canon eos 700D om vi får tag på den i grannkommunen. 600D verkar inte gå att få tag på ny utan bara begagnad. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-18 @ 19:18:11
URL: http://highlandertess.blogg.se
Tess

Svar: Ja, den modellen har några år på nacken nu, men 700D är väldigt lik den :-)

Svar: precis:) pappa ska försöka få tag på den nu under veckan. Tack för tipset. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-19 @ 19:22:31
URL: http://highlandertess.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0