Samtalet jag inte ville ha just nu...

Tjo!
 
Imorse var jag uppe tidigt och ringde alla viktiga samtal och det ena gick hur smidigt som helst. Men det andra blev som ett slag i ansiktet. Min LÄKARE har SLUTAT dvs jag är på ruta noll återigen. Nästa läkarbesök blir till min nya och då måste jag lägga energi på att återberätta hela min sjukdomsbild ännu en gång.
 
Så jävla typiskt när man hittat en vettig läkare så slutar den efter ca 1½ år. Chansen att finna en lika bra läkare är knappt 10% om ens det. År 2018 kommer nog bli ett tufft år när det kommer till vårdstrider tyvärr. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Nej men så tråkigt och jobbigt att din läkare slutat. Ktamp

Svar: Ja det var inte riktigt det jag hade tänkt mig. Får hoppas det finns fler sådana duktiga läkare i stan annars lär det bli tungt nästa höst när alla intyg ska in igen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-12-20 @ 14:17:07
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0