Snart är man barnfri!

Godmorgon!
 
Idag åker tösen hem och det lär bli rätt tomt om dagarna nu när vi haft barn hos oss i tre veckor. Dock behöver jag nog lugn och ro nu ett tag för att återhämta mig. Sen saknar jag faktiskt att kunna måla på kvällarna innan säng gång, så det är något jag ser framemot att kunna göra nu när jag snart är barnfri igen.
 
Min kropp känns lite bättre nu efter att ha tagit morfinliknande mot smärtorna och natten tills idag vart betydligt mycket bättre än tidigare i veckan. Det tycks gå åt rätt håll och det känns underbart! För jag vill verkligen få ha bra dagar utan allt för svåra smärtor. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Marie

Förstår det blir tomt då hon åker

Svar: ja det blir lätt det. Men ska samtidigt bli skönt att få vila upp sig lite. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-18 @ 15:30:38
URL: http://sweetwords.se
Therese

Hoppas att du får massor av bra dagar nu och att du får måla en massa samt vila upp dig :)

Svar: Där är jag likadan som dig :) Ja livet är inte en dans på rosor så förstår inte varför folk ska hymla med så mycket :( kram <3

Svar: Det kommer jag nog få. Redan igår kväll när jag kom hem från syrran kände jag hur axlarna sjönk ner lite.
Precis livet är en berg och dalbana och varför ska man då dölja de tuffa. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-18 @ 22:55:09
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0