Vi njöt av snökylan igår...

Hej på er!
 
Efter gårdagens promenad i det kalla men vackra snöväder känner jag mig idag rätt stel och smärtpåverkad. Men det var skönt att få komma ut i friska luften lite och pojken var överlycklig över att få åka pulka och leka. Så promenaden var välbehövlig för oss båda även om jag idag får lida rätt rejält.
 
Mina planer för dagen är mest att återhämta mig och kanske måla lite beroende på vad handleden klarar. Jag behöver även försöka planera upp vilken dag som är mest lämplig att gå upp tidigt för att ringa vårdcentralen utan att ta slut på all energi igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Det har snöat lite här idag, men det lägger sig inte.. Dock är det ruskigt kallt :(

Tack för ditt bidrag i "Ditt bästa inlägg" :D Inlägget med länkning kommer upp senare i veckan :)

Svar: Usch ja kallt har det vart. Det var precis tillräckligt med snö igår för att grabben skulle kunna åka pulka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-07 @ 16:40:04
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0