Youtube favoriter Del 6

Tjo alla där ute!
 
Då var det dags att presentera ytterligare två youtube favoriter som fyller mitt liv med glädje och kärlek. Dessa youtubers gör både vloggarr och vanliga videos. Klicka på bilden för att komma till deras kanaler!  Ni kanske har några favoriter på youtube kommentera gärna dem här nedan så kan vi tipsa varann. Kramiz<3
 
Thomas Sekelius:
Denna härliga killen gör allt från vloggar till sminkvideos och challenges. Det jag älskar allra mest med honom är att han ger så mycket glädje och pepp i vardagen. Jag jublar varje gång jag får en notis om att han lagt upp en video! Han har dessutom precis släppt sin debutsingel som nu finns på spotify, sök på "Awakening"- Thomas Sekelius.
 
Klicka på bilden för att komma till kanalen:
 
 
Daniel Norlin:
Denna fantastiska kille gör grymma vloggar där man får följa med på allt från hans vardag till äventyr. Dessutom gör han challenges och galna experiment som man bara måste se. Han sprider enormt mycket glädje omkring sig.
 
Klicka på bilden för att komma till Daniel´s kanal:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Therese

Ditt bästa inlägg från förra veckan är nu länkat i min blogg Gå gärna in och kolla de andra länkade inläggen Kram!

Svar: Tack, ska genast gå in och kolla. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2017-02-11 @ 17:13:26
URL: http://theresequeen.com
Kajsastina

Hej nu är veckans blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen. :)

2017-02-12 @ 10:58:20
URL: http://nouw.com/kajsastinamattsson


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0