Dags att ta tag i dagen....

Godmorgon!
 
Inatt sov jag för en gång skull relativt bra även om smärtorna var kraftiga. Jag är dock långt ifrån utvilad trots min sköna sömn, men jag måste ändå ta tag i dagens uppdrag som bland annat är att åka till sjukhuset och lämna proverna som blev fel sist. Sen blir det kanske ett äventyr med pojken om jag har tillräckligt med energi över. Jag är extremt taggad på att ta tag i denna dag nu. kramiz<3
 
Startar alltid morgonen med orden Tryggare kan ingen vara...<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Christer

Ja min bästa kompis lider också ut av samma sjukdom. Det kan vara svårt för en utomstående att förstå. Ja i alla fall jag som inte har min hjärna helt intakt. Men så mycket kan jag förstå att ni har det väldigt jobbigt.

2017-01-30 @ 08:25:56
URL: http://dyrwoold.com/
Therese

God formiddag :)
Hoppas du får en bra dag :)

2017-01-30 @ 10:41:26
URL: http://theresequeen.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0